مجله تکنولوژِی در صنعت

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی در صنعت

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

درب اتومات شیشه ای برای فضاهای مختلف

 

راهبند

شاید ابهامی برای شما وجود داشته باشد که راهبند چیست و به چه وسیله ای راهبند گفته میشود نام این محصول شاید کمی ابهام آمیز باشد اما اگر کمی شما را راهنمایی کنیم حتما متوجه میشوید که راهبند چیست مسلما در زندگی روزمره خود این وسیله را دیده اید اما چون زیاد با آن سروکار نداشته اید نام آنرا نمیدانید به قول معروف باید حتما ببینید تا بگوئید کاربردش چیست و در کجا ها به کار میرود .بیشتر از این قصد نداریم ذهن شما را گنگ نگه داریم و سعی میکنیم به سرعت راهبند را برایش باز کنیم . اگر با خودرو شخصی و یا آژانس وارد بیمارستان و یا محیط های اداری و کارگاهی شده باشید به احتمال زیاد یک توقف کوچک در درب نگهبانی و کیوسک آن محل داشته اید و منتظر این بودید که لوله دراز زی که با یک موتور جابجا میشود بالا برود و اجازه ورود به داخل محوطه به شما داده شود همین وسیله ای که از دیدگاه عمومی لوله نامیده میشود راهبند نام دارد.

کاربردهایی که یک راهبند دارد:

به طور کاملا واضح میتوان از نام و نشان آن فهمید که چه کاربردی دارد. وسیله است که راه را میبندد و در صورت لزوم و صدور اجازه از طریق سیستم نگهبانی راهبند باز میشود.موارد استفاده از راهبند در درب ورودی بیمارستان ها و ارگان های دولتی و دانشگاه ها و سایر اماکن حتی مجتمع های مسکونی میباشد که تحت نظارت و کنترل نگهبان و شخصی است که در کانکس قرار دارد بوسیله یک ریموت بالا و پائین میرود و برخلاف تصور عموم تکنولوژی خاصی ندارد.امروزه در ساخت و سازهایی که در سطح شهرها و مناطق وجود دارد پس از اتمام مراحل ساخت ابتدا به ساکن پیمانکار اقدام به خرید و نصب راهبند میکند تا از ورود هر شخصی به داخل جلوگیری شود.دلیل استفاده از راهبند در اماکن دولتی مسائل امنیتی میباشد

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

درب شیشه ای چیست؟  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

چرا استفاده از راهبند ضروری است؟

اگر راهبند در کنار درب ورودی نباشد به راحتی و بدون هیچ مجوزی میتوان به داخل مکان رفت که بر اساس مسائل امنیتی این موضوع کمی پیچیده است.در صورت وجود فردی که کنترل آنرا در دست دارد میتوان به طور کامل خودرو و فردی که قصد دخول به محوطه دارد را وارسی میکند اگر مشکلی نبود راه برای او باز میشود اما در صورت وجود هرگوهه شک و شبه ای نگهبان میتواند از باز کردن راه خودداری کنید و برای بررسی نهایی جهت آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات و درخواست کارت شناسایی نگهبان با فرد صحبت های لازم را انجام دهد و در صورت نبودن مشکل راه را برای فرد باز کند در غیر اینصورت از ورود فرد ممانعت کند.پس تا اینجا به یکی از مهمترین مزیت های راهبند پی بردیم و فهمیدیم که برای ایجاد یک فضا و مانع امنیتی چقدر میتواند موثر واقع شود.اما برخی از راهبند ها جنبه ایمنی ندارد و کسی آنرا تحت نظر ندارد به طور کلی برای یک ایست کوچک به کار میروند و به صورت خودکار در صورت نزدیک شدن خودرو به راهبند باز میشود اما نکته ناگفته اینجاست که راهبندهای اتوماتیک برای اماکنی میباشد که مسائل امنیتی زیاد مهم نیست و صرفا به عنوان یک مانع شاده به کار میرود.

راهبند های امروزی

امروزه راهبند ها حاوی یک دوربین مدار بسته هستند که به صورت پیوسته و مداوم در حال ثبت و ضبط فیلم و تصویر افرادی است که در حال انتظار برای باز شدن راه هستند اولین مزیت وجود دوربین مدار بسته روی راهبند ثبت پلاک تمامی خودروها میباشد و علاوه بر آن تصویر صورت راننده و سرنشینان به طور واضح ثبت میشود که در صورت بوجود آمدن هر گونه مشکل از طریق تصاویر و فیلم ها بتوان سند و مدرکی را برای اثبات جرم ارائه داد.سری اول  برقی نبودند و به صورت دستی جابجا میشدند که باید مشقت های فراوانی را برای بالا بردن و پائین آوردن آن میکشید البته در این نوع راهبند ها در زمان خود از کارآیی بسیار خوبی بهره مند بودند اما در حال حاظر اتوماتیک نبودن هر وسیله ای غیر منطقی میباشد.نسل قدیم راهبند ها بوسیله یک لوله آهنی سنگین ساخته میشد که یک سر آن به پایه نگهدارنده متصل میشد و با یک قرقره و دستگیره جابجا میشد.برای بالا بردن راهبندهای قدیمی یک نفر باید به طور مداوم و همیشگی در کنار دستگیره راهبند می ایستاد تا اقدام به حرکت دادن آن کند.اما در ساخت  نسل جدید از تجهیزات و تکنولوژی های نوین بهره میگیرند که کار را بسیار ساده کرده است.همان لوله به اصطلاح بلندی که مداوم بالا پائین میشود دیگر از جنس آهن سنگین نیست و از پلاستیک های فشرده و مقاوم و یا از آلیاژهای فلزی سبک ساخته میشود که با هر نوع شرایط آب و هوایی پشتیبانی میکند و در صورت تابش نور مستقیم آفتاب و گرمای بیش از اندازه دچار آسیب دیدگی نمیشود و همچنین در صورت بارش برف و باران و سرمای زیر صفر درجه هم واکنشی از خود اعم از زنگ زدگی نشان نمیدهد.راه بندهای امروزی به یک باکس مستصیلی شکل که روی زمین قرار دارد متصل میشود و قسمت انتهایی لوله به موتور موجود در باکس وصل شده است موتور راهبند از قدرت بسیار بالایی برخوردار است تا بتواند وزن میله را تحمل کند و توانایی هزاران هزار بار جابجایی آنرا داشته باشد و موجب خرابی نشود.روی این جعبه و باکس  هم امروزه دوربین نصب میشود که برای مسائل امنیتی بسیار مفید است.

انواع و اشکال راهبند

راهبندها در شکل های مختلفی در بازار وجود دارد که بر اساس نیاز خریداری میشود مثلا برای مکانهایی که طول درب ورودی بلند است راهبندهای بلند و دراز خریداری میشود و یا در مکانهایی که ورودی کوچکی دارند از راهبند های کوتاه استفاده میشود.و یا اگر ورودی ساختمان خیلی عریض و پهن باشد بایستی از دو عدد راهبند استفاده کرد که یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست نصب میشود و همزمان با یکدیگر توسط یک ریموت کنترل میشوند و بالا میروند.نوع دیگر از راهبند هم وجود دارد که برقی و خودکار نیست و فاقد میله است و به جای میله از زنجیر استفاده میشود.

سرعت جابجایی انواع راهبندها:

راهبند ها از سرعت جابجایی بسیار بالایی برخوردار نیستند یعنی کمی آهسته حرکت میکنند البته میتوان سرعت آنرا بالا برد اما ممکن است که به موتور آن آسیب برساند.سوالی که در این میان وجود دارد این است که در صورت قطعی برق چگونه امکان حرکت راهبند وجود دارد در واقع موتوری که در راهبند تعبیه شده است دارای یک سیستم یو پی اس و باتری است که در صورت فقدان برق و الکتریک بتواند برای چندین ساعت راهبند را به حرکت درآورد و در صورت متصل شدن دوباره برق یو پی اس و باتری آن برای بار دیگر شارژ میشود. علاوه بر ریموت کنترل یک دکمه و کلید در اتاق نگهبانی وجود دارد که میتوان از طریق آنرا راهبند را روشن و خاموش کرد.میله هم به گونه ای طراحی شده است که در صورت برخورد خودرو با آن وسیله نقلیه دچار خوردگی و صدمه نگردد و قدرت تخریب آن پائین است.روی این میله هم طرح هایی با رنگ قرمز هک شده است تا توجه راننده را به خود جلب کند و ایست کامل را قبل از برخورد به آن انجام دهد.مدت زمان و بازه زمانی که راهبند طول میکشد تا باز شود حدود ۶ الی ۸ ثانیه میباشد حتی زمان باز و بسته شدن برخی از راهبند ها حدود ۴ ثانیه میباشد که باید موتور آن بسیار قوی باشد تا بتواند در این بازه زمانی کوتاه میله را جابجا کند.ابعاد میله هم سفارشی است و در برخی از محصولات طول میله آن حدود ۱ الی شش متر میباشد اما اگر اندازه درخواستی شما در محصولات موجودی شرکت وجود نداشت میتواند سایز مورد نظر خود را سفارش دهید.راهبندهای امروزی جهت کنترل هوشمندانه تر امکان اتصال به کامپیوتر را دارد.

راهبند بازویی

این تیپ راهبند که در تصویر راهبند مدل جیوتو برند bft را مشاهده می کنید، شامل یک بدنه اصلی و بازو متصل به آن می باشد که بصورت اتوماتیک و موتورایز بازو را 90 درجه باز و بسته می کنند. این تیپ راهبندها امنیتی نبوده و برای عرضهایی تا 8 متر نیز مورد استفاده قرار می گیرند و فقط برای کنترل عبور و مرور مورد استفاده قرار می گیرند. راهبندهای بازویی نیز در بازار به چند تیپ اصلی تقسیم بندی می شوند، که در ادامه این راهبندها توضیح داده می شود.

راهبند

قیمت انواع راهبند

  •  راهبند الکترومکانیک 220 ولت

این راهبندها دارای موتور و گیربکس می باشند که موتور این راهبند از نوع 220 ولت می باشد.این راهبندها ارزانتر بوده ولی در برابر حجم زیاد تردد مناسب نمی باشند.

  •  راهبند الکتروهیدرولیک 220 ولت

برای رفع ایراد راهبندهای 220 ولت که محدودیت تردد داشتند، کمپانی های تولید کننده راهبند به سراغ گزینه بهتری در راهبندهای بازویی رفتند که پیشنهاد انها راهبند هیدرولیک بود که محدودیت تردد را مرتفع می کرد. البته این راهبند ها هم دارای ایراداتی مانند هزینه نگهداری بالا، تعمیرات سخت پمپ هیدرولیک و اصطهلاک بالا نسبت به راهبندهای الکترومکانیک می باشند.

  •  راهبند الکترومکانیک 24 ولت

نسل بعدی راهبند بازویی معرفی شده توسط کمپانی های بزرگ سازنده راهبند، راهبندهای الکترومکانیک 24 ولت می باشند که در واقع برای برطرف کردن نواقص دو تیپ راهبند قبلی به بازار معرفی گردیدند، این راهبندها مشکلی در تردد انبوده ندارند و به عبارت دیگر بدون محدودیت تردد ارائه می گردند.

راهبند بازویی دارای تجهیزات جانبی مانند مکانیزم خم شوند بازو، پوشش روی بازو، فلاشر هشدار دهنده، ریسه های LED هشدار دهنده روی بازو  . . .  می باشند که شما در هنگام خرید از پارسیس الکترونیک می توانید آنها را سفارش دهید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

انواع راهبند BFT ایتالیا

 راهبند زنجیری

تیپ دیگر راهبندهای راهبندهای زنجیری می باشند که این راهبندها زنجیری را در مسیر تردد بصورت اتوماتیک بالا و پایین می برند، تیپهای موتوری مختلفی در این نوع راهبندها استفاده می شوند که در این راهبندها نیز موتوری 24 ولت دی سی از مقبولیت بیشتری برخوردار بوده و حجم تردد انبوه را پشتیبانی می کنند. راهبندهای زنجیری شامل دو استوانه در دو طرفین مسیر می شوند که درهر کدام از این راهبندها موتور و گیربکسی قرار دارد که به کمک این مکانیزم زنجیر در راهبند زنجیری بالا و پایین می رود.

 

انواع راهبند BFT ایتالیا

راهبند-زنجیری

قیمت انواع راهبند

راهبند ستونی یا بولارد

تیپ دیگر راهبندها راهبند ستونی یا بولارد می باشد. این راهبندها یا بولاردها بصورت یک استوانه از زمین بالا آمده و مسیر تردد را مسدود می کنند. این راهبندها برای محیطهای امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند و بر اساس میزان ضربه ای که می توانند  در هنگام تصادف تحمل کنند دسته بندی می شوند.

بولارد

 

قیمت انواع راهبند

این راهبند ها به دو تیپ اصلی هیدرولیک و الکترومکانیک دسته بندی می شوند و شامل پارامترهای تاثیر گذاری مانند قطر سیلندر، ارتفاع و . . . می باشند.بولاردهای امنیتی در تیپهای قوی خود می توانند کامیونتی با سرعت 50 کیلومتر و وزن 5 تن را منهدم کنند و اجازه عبور آن را ندهند در ادامه می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و فیلم مربوط به تست فنی این راهبند ستونی یا بولارد امنیتی را از نزدیک مشاهده نمایید.

 

پارک نگهدار

از تجهیزات دیگری که در پارکینگهای هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد، پارک نگهدارهای برقی و اتوماتیک می باشد که هر مالک یا ساکن آپارتمان جهت جلوگیری از تصرف فضای پارک خود توسط دیگر افراد می تواند این تجهیز را در فضای پارک اختصاصی خود نصب نماید. اگر چه این تیپ پارک نگهدار جز راهبندها دسته بندی نمی شوند ولی به علت کاربری زیاد در پارکینگهای امروزی پارک نگهدار هم در این مقاله تشریح گردیده است.

 

-----------------

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

http://seowebdesigning.deyblog.ir

http://seokav1.deyblog.ir

http://seowebkar.deyblog.ir

http://webdesigner55.deyblog.ir

http://webdar.deyblog.ir

http://seokav.deyblog.ir

http://webkaran5.deyblog.ir

http://seowebmaster5.deyblog.ir

معرفی راهبند ستونی یا بولارد

 

راهبند

شاید ابهامی برای شما وجود داشته باشد که راهبند چیست و به چه وسیله ای راهبند گفته میشود نام این محصول شاید کمی ابهام آمیز باشد اما اگر کمی شما را راهنمایی کنیم حتما متوجه میشوید که راهبند چیست مسلما در زندگی روزمره خود این وسیله را دیده اید اما چون زیاد با آن سروکار نداشته اید نام آنرا نمیدانید به قول معروف باید حتما ببینید تا بگوئید کاربردش چیست و در کجا ها به کار میرود .بیشتر از این قصد نداریم ذهن شما را گنگ نگه داریم و سعی میکنیم به سرعت راهبند را برایش باز کنیم . اگر با خودرو شخصی و یا آژانس وارد بیمارستان و یا محیط های اداری و کارگاهی شده باشید به احتمال زیاد یک توقف کوچک در درب نگهبانی و کیوسک آن محل داشته اید و منتظر این بودید که لوله دراز زی که با یک موتور جابجا میشود بالا برود و اجازه ورود به داخل محوطه به شما داده شود همین وسیله ای که از دیدگاه عمومی لوله نامیده میشود راهبند نام دارد.

کاربردهایی که یک راهبند دارد:

به طور کاملا واضح میتوان از نام و نشان آن فهمید که چه کاربردی دارد. وسیله است که راه را میبندد و در صورت لزوم و صدور اجازه از طریق سیستم نگهبانی راهبند باز میشود.موارد استفاده از راهبند در درب ورودی بیمارستان ها و ارگان های دولتی و دانشگاه ها و سایر اماکن حتی مجتمع های مسکونی میباشد که تحت نظارت و کنترل نگهبان و شخصی است که در کانکس قرار دارد بوسیله یک ریموت بالا و پائین میرود و برخلاف تصور عموم تکنولوژی خاصی ندارد.امروزه در ساخت و سازهایی که در سطح شهرها و مناطق وجود دارد پس از اتمام مراحل ساخت ابتدا به ساکن پیمانکار اقدام به خرید و نصب راهبند میکند تا از ورود هر شخصی به داخل جلوگیری شود.دلیل استفاده از راهبند در اماکن دولتی مسائل امنیتی میباشد

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

درب شیشه ای چیست؟  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

چرا استفاده از راهبند ضروری است؟

اگر راهبند در کنار درب ورودی نباشد به راحتی و بدون هیچ مجوزی میتوان به داخل مکان رفت که بر اساس مسائل امنیتی این موضوع کمی پیچیده است.در صورت وجود فردی که کنترل آنرا در دست دارد میتوان به طور کامل خودرو و فردی که قصد دخول به محوطه دارد را وارسی میکند اگر مشکلی نبود راه برای او باز میشود اما در صورت وجود هرگوهه شک و شبه ای نگهبان میتواند از باز کردن راه خودداری کنید و برای بررسی نهایی جهت آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات و درخواست کارت شناسایی نگهبان با فرد صحبت های لازم را انجام دهد و در صورت نبودن مشکل راه را برای فرد باز کند در غیر اینصورت از ورود فرد ممانعت کند.پس تا اینجا به یکی از مهمترین مزیت های راهبند پی بردیم و فهمیدیم که برای ایجاد یک فضا و مانع امنیتی چقدر میتواند موثر واقع شود.اما برخی از راهبند ها جنبه ایمنی ندارد و کسی آنرا تحت نظر ندارد به طور کلی برای یک ایست کوچک به کار میروند و به صورت خودکار در صورت نزدیک شدن خودرو به راهبند باز میشود اما نکته ناگفته اینجاست که راهبندهای اتوماتیک برای اماکنی میباشد که مسائل امنیتی زیاد مهم نیست و صرفا به عنوان یک مانع شاده به کار میرود.

راهبند های امروزی

امروزه راهبند ها حاوی یک دوربین مدار بسته هستند که به صورت پیوسته و مداوم در حال ثبت و ضبط فیلم و تصویر افرادی است که در حال انتظار برای باز شدن راه هستند اولین مزیت وجود دوربین مدار بسته روی راهبند ثبت پلاک تمامی خودروها میباشد و علاوه بر آن تصویر صورت راننده و سرنشینان به طور واضح ثبت میشود که در صورت بوجود آمدن هر گونه مشکل از طریق تصاویر و فیلم ها بتوان سند و مدرکی را برای اثبات جرم ارائه داد.سری اول  برقی نبودند و به صورت دستی جابجا میشدند که باید مشقت های فراوانی را برای بالا بردن و پائین آوردن آن میکشید البته در این نوع راهبند ها در زمان خود از کارآیی بسیار خوبی بهره مند بودند اما در حال حاظر اتوماتیک نبودن هر وسیله ای غیر منطقی میباشد.نسل قدیم راهبند ها بوسیله یک لوله آهنی سنگین ساخته میشد که یک سر آن به پایه نگهدارنده متصل میشد و با یک قرقره و دستگیره جابجا میشد.برای بالا بردن راهبندهای قدیمی یک نفر باید به طور مداوم و همیشگی در کنار دستگیره راهبند می ایستاد تا اقدام به حرکت دادن آن کند.اما در ساخت  نسل جدید از تجهیزات و تکنولوژی های نوین بهره میگیرند که کار را بسیار ساده کرده است.همان لوله به اصطلاح بلندی که مداوم بالا پائین میشود دیگر از جنس آهن سنگین نیست و از پلاستیک های فشرده و مقاوم و یا از آلیاژهای فلزی سبک ساخته میشود که با هر نوع شرایط آب و هوایی پشتیبانی میکند و در صورت تابش نور مستقیم آفتاب و گرمای بیش از اندازه دچار آسیب دیدگی نمیشود و همچنین در صورت بارش برف و باران و سرمای زیر صفر درجه هم واکنشی از خود اعم از زنگ زدگی نشان نمیدهد.راه بندهای امروزی به یک باکس مستصیلی شکل که روی زمین قرار دارد متصل میشود و قسمت انتهایی لوله به موتور موجود در باکس وصل شده است موتور راهبند از قدرت بسیار بالایی برخوردار است تا بتواند وزن میله را تحمل کند و توانایی هزاران هزار بار جابجایی آنرا داشته باشد و موجب خرابی نشود.روی این جعبه و باکس  هم امروزه دوربین نصب میشود که برای مسائل امنیتی بسیار مفید است.

انواع و اشکال راهبند

راهبندها در شکل های مختلفی در بازار وجود دارد که بر اساس نیاز خریداری میشود مثلا برای مکانهایی که طول درب ورودی بلند است راهبندهای بلند و دراز خریداری میشود و یا در مکانهایی که ورودی کوچکی دارند از راهبند های کوتاه استفاده میشود.و یا اگر ورودی ساختمان خیلی عریض و پهن باشد بایستی از دو عدد راهبند استفاده کرد که یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست نصب میشود و همزمان با یکدیگر توسط یک ریموت کنترل میشوند و بالا میروند.نوع دیگر از راهبند هم وجود دارد که برقی و خودکار نیست و فاقد میله است و به جای میله از زنجیر استفاده میشود.

سرعت جابجایی انواع راهبندها:

راهبند ها از سرعت جابجایی بسیار بالایی برخوردار نیستند یعنی کمی آهسته حرکت میکنند البته میتوان سرعت آنرا بالا برد اما ممکن است که به موتور آن آسیب برساند.سوالی که در این میان وجود دارد این است که در صورت قطعی برق چگونه امکان حرکت راهبند وجود دارد در واقع موتوری که در راهبند تعبیه شده است دارای یک سیستم یو پی اس و باتری است که در صورت فقدان برق و الکتریک بتواند برای چندین ساعت راهبند را به حرکت درآورد و در صورت متصل شدن دوباره برق یو پی اس و باتری آن برای بار دیگر شارژ میشود. علاوه بر ریموت کنترل یک دکمه و کلید در اتاق نگهبانی وجود دارد که میتوان از طریق آنرا راهبند را روشن و خاموش کرد.میله هم به گونه ای طراحی شده است که در صورت برخورد خودرو با آن وسیله نقلیه دچار خوردگی و صدمه نگردد و قدرت تخریب آن پائین است.روی این میله هم طرح هایی با رنگ قرمز هک شده است تا توجه راننده را به خود جلب کند و ایست کامل را قبل از برخورد به آن انجام دهد.مدت زمان و بازه زمانی که راهبند طول میکشد تا باز شود حدود ۶ الی ۸ ثانیه میباشد حتی زمان باز و بسته شدن برخی از راهبند ها حدود ۴ ثانیه میباشد که باید موتور آن بسیار قوی باشد تا بتواند در این بازه زمانی کوتاه میله را جابجا کند.ابعاد میله هم سفارشی است و در برخی از محصولات طول میله آن حدود ۱ الی شش متر میباشد اما اگر اندازه درخواستی شما در محصولات موجودی شرکت وجود نداشت میتواند سایز مورد نظر خود را سفارش دهید.راهبندهای امروزی جهت کنترل هوشمندانه تر امکان اتصال به کامپیوتر را دارد.

راهبند بازویی

این تیپ راهبند که در تصویر راهبند مدل جیوتو برند bft را مشاهده می کنید، شامل یک بدنه اصلی و بازو متصل به آن می باشد که بصورت اتوماتیک و موتورایز بازو را 90 درجه باز و بسته می کنند. این تیپ راهبندها امنیتی نبوده و برای عرضهایی تا 8 متر نیز مورد استفاده قرار می گیرند و فقط برای کنترل عبور و مرور مورد استفاده قرار می گیرند. راهبندهای بازویی نیز در بازار به چند تیپ اصلی تقسیم بندی می شوند، که در ادامه این راهبندها توضیح داده می شود.

راهبند

قیمت انواع راهبند

  •  راهبند الکترومکانیک 220 ولت

این راهبندها دارای موتور و گیربکس می باشند که موتور این راهبند از نوع 220 ولت می باشد.این راهبندها ارزانتر بوده ولی در برابر حجم زیاد تردد مناسب نمی باشند.

  •  راهبند الکتروهیدرولیک 220 ولت

برای رفع ایراد راهبندهای 220 ولت که محدودیت تردد داشتند، کمپانی های تولید کننده راهبند به سراغ گزینه بهتری در راهبندهای بازویی رفتند که پیشنهاد انها راهبند هیدرولیک بود که محدودیت تردد را مرتفع می کرد. البته این راهبند ها هم دارای ایراداتی مانند هزینه نگهداری بالا، تعمیرات سخت پمپ هیدرولیک و اصطهلاک بالا نسبت به راهبندهای الکترومکانیک می باشند.

  •  راهبند الکترومکانیک 24 ولت

نسل بعدی راهبند بازویی معرفی شده توسط کمپانی های بزرگ سازنده راهبند، راهبندهای الکترومکانیک 24 ولت می باشند که در واقع برای برطرف کردن نواقص دو تیپ راهبند قبلی به بازار معرفی گردیدند، این راهبندها مشکلی در تردد انبوده ندارند و به عبارت دیگر بدون محدودیت تردد ارائه می گردند.

راهبند بازویی دارای تجهیزات جانبی مانند مکانیزم خم شوند بازو، پوشش روی بازو، فلاشر هشدار دهنده، ریسه های LED هشدار دهنده روی بازو  . . .  می باشند که شما در هنگام خرید از پارسیس الکترونیک می توانید آنها را سفارش دهید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

انواع راهبند BFT ایتالیا

 راهبند زنجیری

تیپ دیگر راهبندهای راهبندهای زنجیری می باشند که این راهبندها زنجیری را در مسیر تردد بصورت اتوماتیک بالا و پایین می برند، تیپهای موتوری مختلفی در این نوع راهبندها استفاده می شوند که در این راهبندها نیز موتوری 24 ولت دی سی از مقبولیت بیشتری برخوردار بوده و حجم تردد انبوه را پشتیبانی می کنند. راهبندهای زنجیری شامل دو استوانه در دو طرفین مسیر می شوند که درهر کدام از این راهبندها موتور و گیربکسی قرار دارد که به کمک این مکانیزم زنجیر در راهبند زنجیری بالا و پایین می رود.

 

انواع راهبند BFT ایتالیا

راهبند-زنجیری

قیمت انواع راهبند

راهبند ستونی یا بولارد

تیپ دیگر راهبندها راهبند ستونی یا بولارد می باشد. این راهبندها یا بولاردها بصورت یک استوانه از زمین بالا آمده و مسیر تردد را مسدود می کنند. این راهبندها برای محیطهای امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند و بر اساس میزان ضربه ای که می توانند  در هنگام تصادف تحمل کنند دسته بندی می شوند.

بولارد

 

قیمت انواع راهبند

این راهبند ها به دو تیپ اصلی هیدرولیک و الکترومکانیک دسته بندی می شوند و شامل پارامترهای تاثیر گذاری مانند قطر سیلندر، ارتفاع و . . . می باشند.بولاردهای امنیتی در تیپهای قوی خود می توانند کامیونتی با سرعت 50 کیلومتر و وزن 5 تن را منهدم کنند و اجازه عبور آن را ندهند در ادامه می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و فیلم مربوط به تست فنی این راهبند ستونی یا بولارد امنیتی را از نزدیک مشاهده نمایید.

 

پارک نگهدار

از تجهیزات دیگری که در پارکینگهای هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد، پارک نگهدارهای برقی و اتوماتیک می باشد که هر مالک یا ساکن آپارتمان جهت جلوگیری از تصرف فضای پارک خود توسط دیگر افراد می تواند این تجهیز را در فضای پارک اختصاصی خود نصب نماید. اگر چه این تیپ پارک نگهدار جز راهبندها دسته بندی نمی شوند ولی به علت کاربری زیاد در پارکینگهای امروزی پارک نگهدار هم در این مقاله تشریح گردیده است.

 

-----------------

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

http://seowebdesigning.deyblog.ir

http://seokav1.deyblog.ir

http://seowebkar.deyblog.ir

http://webdesigner55.deyblog.ir

http://webdar.deyblog.ir

http://seokav.deyblog.ir

http://webkaran5.deyblog.ir

http://seowebmaster5.deyblog.ir

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای


 

  • عایق بودن در برابر گرما و سرما

  • صرفه جویی در انرژی

  • عایق صدا

  • به دلیل عدم تماس  دست مانع از شیوع بیماری های واگیر دار میشود

  • امکان استفاده با هر نوع معماری

  • کنترل رفت و امد

  • و …. .

 

درب اتوماتیک شیشه ای به چند دسته تقسیم میشود

 

  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

  • درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

  • درب اتوماتیک شیشه ای منحنی

  • درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

  • اتوماتیک شیشه ای اتوبوسی

  • درب اتوماتیک شیشه ای گردان

  • درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

  • درب اتوماتیک شیشه ای رادیولوژی

 

این درب ها علاوه بر برخورداری از ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای هر کدام دارای مزیت های دیگری نیز در نوع خود دارا میباشد . که این مقاله مجال سخن گفتن از ان نیست .

امروزه از درب اتوماتیک شیشه ای در بسیاری از مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، سازمان‌ها و ... که جزو بیشترین رفت‌وآمدهاست استفاده می‌شود. به عنوان نمونه می توان شرکت کیش سل پارس را نام برد. درخواست معماران و مدیران ارشد این بناها خواستار استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای هستند؛ زیرا استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ساختمان ها موجب استفاده راحت عموم از افراد جامعه می‌باشد، زیرا یکی از این موارد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای، بهداشت افراد است. عدم وجود دستگیره در این درب‌ها تأثیر چشمگیری در جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیردار است.

از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای می توان گفت:

  •  جلوگیری از اتلاف انرژی
  •  رعایت نظافت محیط به دلیل عدم برخورد افراد با شیشه 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

  1. درب اتوماتیک کشویی (Sliding Automatic Doors)
  2. درب اتوماتیک تلسکوپی (Telescopic Automatic Doors)
  3. درب اتوماتیک منحنی یا قوسی (Curved Automatic Doors)
  4. درب اتوماتیک تاشو یا اتوبوسی (Folding Automatic Doors)
  5. درب اتوماتیک دوار (Revolving Automatic Doors)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/ 

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید.  تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

درب اتوماتیک

درب به‌ عنوان قسمت اصلی و ارتباط دهنده یک ساختمان یا یک مکان همواره مورد توجه افراد بوده، به‌طوری‌ که از گذشته تا به امروز در روند شکل‌گیری و تحول آن تغییرهای فراوانی داشته. امروزه با پیشرفت در فنّاوری و کمک آن به زندگی جوامع بشری درب‌ها نیز شکل گذشته و قدیم به خود را از دست‌داده و با تکامل ساخت آن به‌صورت اتوماتیک درآمده است.

  • درب اتوماتیک به درب‌هایی گفته می‌شود که باز و بسته شدن آن به‌ صورت اتوماتیک و به‌ وسیله قطعات و ابزارهایی که بر روی درب سوار شده به اجرا درمی‌آید.
  • درب اتوماتیک در انواع مختلفی موجود است که بنا به نوع آن از اپراتور و قطعاتی خاصی استفاده می‌شود.
  • درب اتوماتیک به دلیل باز و بسته شدن اتوماتیک رفت‌وآمد از آن به سهولت و راحتی انجام می‌شود و این راحتی استفاده از درب اتوماتیک موجب شده که در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده عموم قرار بگیرد. درب اتوماتیک مدرن‌ترین نوآوری است که در آن قابلیت بالای عملکرد، امنیت، راحتی و طراحی یک اولویت است و به سمت اطمینان از این‌که راه‌حل‌های درب اتوماتیک هم تمرکز و هم‌چشم گیر بودن هر منطقه ورودی است، پیش می‌رود.
  • درب اتوماتیک موجود در رامادُر از بهترین قطعات و یراق‌آلات شکل‌گرفته، که دارای کیفیت بالا در کارکرد و عملکرد است که در تمام پروژه‌های اجرایی رضایت تمامی کارفرمایان را جلب نموده است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

در اکثر موارد برای دستگاه‌های در بازکن اتوماتیک از موتورهای تک فاز استفاده می‌شود. این موتورهای درب اتوماتیک باید قابلیت چپ‌گرد راست‌گرد شدن داشته باشند؛ لذا از موتورهای تک فاز با دو سیم‌پیچ مشابه استفاده می‌شود که با سری قرار گرفتن یک خازن با هرکدام از سیم‌پیچ‌ها می‌توان جهت حرکت موتور را تغییر داد. معمولاً ۴ سیم از موتور خارج می‌شود که یک سیم به‌عنوان ارت و دوسیم دیگر به دو سر خازن وصل می‌گردند و یک سیم مشترک است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه‌ای نسبت به نوع موتور تعیین می‌گردد. تمام سیم‌های موتور در انتها به پایانه‌های مدار الکترونیکی وصل می‌شوند. این موتورها در توان‌های ۵۰ وات تا ۱۰۰۰ وات برای درب اتوماتیک مختلف از نظر اندازه و وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنها در مورد درب‌های دو لنگه از دو موتور استفاده می‌شود ولی در بقیه موارد یک موتور مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته‌ای که باید در مورد کار موتور توجه نمود این است که کار یکسره و مداوم موتور در این سیستم‌ها باعث داغ شدن موتور و آسیب دیدن آن می‌شود. لذا باید از باز و بسته کردن پشت سرهم درب بدون وقفه اجتناب کرد.

 

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

مشخص شدن قیمت درب اتوماتیک شیشه ای  به عوامل زیر بستگی دارد:

  •  مدل های مختلف درب شیشه ای اتوماتیک بسته به برند اُپراتور مورد نظر (کشور و شرکت تولید کننده) دارد.
  •  نوع فریم شیشه های درب اتوماتیک، پهنای دهنه درب اتوماتیک و مواردی دیگر بر قیمت محصول تاثیر گذار است.
  •  ابعاد، میزان متراژ شیشه مورد استفاده، داشتن شکل ظاهری منتظم و یا منحنی قیمت درب اتوماتیک شما متغیر است.
  •  تغییر در ابعاد استاندارد درب اتوماتیک بر نوع موتور و میزان قدرت آن تأثیرگذار است.
  •  ایجاد طرح بر روی شیشه که می تواند طرح های متفاوت از جمله لوگوی تجاری شما را شامل می شود.
  •  رنگهای متنوع شیشه سکوریت نصب شده نیز به نوبه خود بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تأثیرگذار است.

--------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------

بازاریابی چند کاناله چیست؟

 


امروزه بازاریابی چند کاناله به طور چشمگیری در میان بازاریابان برتر دنیا محبوب شده است. بازاریابی چند کاناله هنر استفاده ترکیبی از کانال‌های ارتباطی مستقیم و غیر مستقیم برای تعامل با مشتریان است. بازاریابی چند کاناله توسط بسیاری از سازمان‌ها این گونه تعریف شده است: برقراری ارتباط و بازاریابی برای پیش‌بینی و پیدا کردن مشتریان از طریق کانال‌های بیشمار آنلاین و آفلاین.

 

بازاریابی چند کاناله چیست

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

در ساده‌ترین واژه، بازاریابی چندکاناله همه چیز در مورد انتخاب است. به عبارت دیگر بازاریاب، چند کانال ارتباطی مختلف را پیش روی مشتری می‌گذارد تا خودش انتخاب کند. در بازاریابی تک کاناله تنها یک راه ارتباطی وجود دارد و در صورتی که مخاطب به کانال مورد نظر دسترسی نداشته باشد، راه ارتباطی از بین رفته و در نتیجه میزان محبوبیت برند و محصول‌تان کاهش می‌یابد. مثالی برای بازاریابی چند کاناله؛ شما سایت فروشگاهی دارید و برای دسترسی به این فروشگاه هم سایت و هم اپلیکیشن موبایلی طراحی کرده‌اید. مشتریان شما بسته به انتخاب خود و سرعت اینترنت می‌توانند هر کدام از این راه‌ها انتخاب کنند و از فروشگاه شما خرید کنند. 

اهمیت بازاریابی چندکاناله

بازاریابی چند کاناله به این دلیل مهم است که شما باید در جایی که مشتریان تان هستند حضور داشته باشید. اگر به دلیل دیگری برای درک اهمیت بازاریابی چند کاناله نیاز دارید این را در نظر بگیرید که مشتریان بازاریابی چند کاناله 3 تا 4 برابر بیشتر از مشتریانی که از یک کانال استفاده می‌کنند وقت خود را در کانال‌ها می‌گذرانند. 
شکی نیست که امروزه مشتریان کنترل بسیار بیشتری نسبت به بازاریابان بر روند خرید دارند. با توجه به گسترش کانال‌های موجود، انتخاب بیشتری نسبت به چگونگی دریافت اطلاعات دارند. امروزه برای بدست آوردن مشتریان راه‌های بیشتری وجود دارد، هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ انواع یا تنوع کانال‌ها؛ و همچنان که تعداد کانال‌ها رو به افزایش است نیاز به پذیرفتن و نیز استفاده از بازاریابی چندکاناله نه تنها یک ایده خوب است بلکه یک عامل مهم خواهد بود. 

اهمیت بازاریابی چندکاناله در نکته زیر خلاصه می شود : 

شما باید از طریق کانال های مختلف پیام و محتوای خود را در بازار هدف تان انتشار بدهید. شما باید هر جا که مشتریان تان هستند حضور داشته باشید و مشخص است که این کار تنها با استفاده از یک کانال ارتباطی میسر نیست. در تمامی کانال های ارتباطی، به مشتریان تان این امکان را بدهید که با شما تعامل برقرار کنند.

 

بازاریابی چند کاناله چه چالش‌هایی را حل می‌کند؟

همیشه اجرای یک استراتژی بازاریابی چند کاناله، هموار نیست و چالش‌های بسیاری در ارتباط با اجرای استراتژی بازاریابی چند کاناله وجود دارد.

  • پیام‌رسانی هدفمند: با توجه به فراوانی کانال‌ها و انتخاب پیش روی مشتریان، ارائه پیام مناسب به مخاطب مورد نظر کافی نیست. نه تنها مشتریان‌تان باید پیام شما را دریافت کنند، بلکه این پیام‌ها باید جذاب، تعامل پذیر باشد و آنها مشتاق برای انجام فعالیت شوند. به عبارت دیگر این پیام‌ها باید با مشتریان‌تان ارتباط برقرار کرده و توسط این پیام‌ها وارد گفتگو شوند.
  • شناخت مخاطب: برای هر کمپین بازاریابی مهم است که بداند با چه کسی صحبت می‌کند و به همین دلیل است که بازاریابان تعیین می‌کنند مخاطب هدف آنها کیست. همچنین تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان در یک کانال درست نیست، زیرا مشتریان امروزه از کانال‌های مختلفی با برند شما در ارتباط هستند. بنابراین دانستن چگونگی رفتار مشتریان در تمام کانال‌ها و نقاط تماس امری بسیار مهم است. همچنین به دلیل تغییر رفتار مشتریان، باید اطلاعات بازاریابی خود را بروزرسانی کنید و استراتژی‌های خود را بر اساس رفتار مشتریان، تغییر دهید. 
  • بهینه‌سازی کانال‌ها: بسیار دشوار است تا بدانید چه کانال‌ها وکمپین‌هایی به طبقه خاصی از افراد دسترسی دارند و یا چه پلتفرمی در افزایش درآمد فروش کمک می‌کنند. دانستن اینکه کدام پاسخ هدفمند قادر است تا بازاریابان به بهترین نتیجه برساند، مشکل است. بهینه‌سازی رسانه‌هایی که در بازاریابی چند کاناله استفاده می‌کنید، ایده خوب و دقیقی به شما می‌دهد که چگونه کانال‌های شما کار می‌کنند و یا چه نوع نتایجی از آنها دریافت می‌کنید. اینها سه نوع از اطلاعاتی هستند که به شما کمک خواهد کرد تا جنبه‌های خاصی از کمپین را بهبود بخشید.

 

بازاریابی چند کاناله چه مزایایی دارد؟

 


کلیدهای موفقیت در بازاریابی چندکاناله

در ادامه نکاتی بیان می‌شود که برای حل این چالش کمک خواهند کرد. در ادامه سه کلید برای موفقیت بیان شده است:

  1. ایجاد و حفظ دیدی فردی برای مشتری در تمام کانال‌ها؛
  2. ایجاد یک پلتفرم بازاریابی چندکاناله؛
  3. ایجاد تجربه مشتری ثابت در تمام کانال‌ها.

1- ایجاد و حفظ دید فردی برای مشتری در تمام کانال‌ها 

داشتن یک نمای فردی از مشتری لازم است. به این دلیل که مشتریان امروزی اغلب با برند شما از راه‌های مختلفی تعامل برقرار می‌کنند که بیش از یک نقطه تماس را شامل می‌شود. مهم است که درک کنید چگونه مشتریان شما در تمام کانال‌ها و در هر نقطه لمس رفتار می‌کنند و از این طریق شما ارزش هر مشتری را متوجه می‌شوید. 
بدست آوردن دید فردی مشتری، ممکن است به ایجاد یک بازار دیتای بازاریابی متمرکز کمک کند که تمام داده مشتری در یک مکان بدون توجه به منبع جمع (یکی) می‌شود. هنگام ایجاد و حفظ دید فردی مشتری، این نکات را در نظر داشته باشید:

  • داشتن مقدار زیادی دیتا از مشتری، به عنوان داشتن دید فردی از مشتری نیست. این اطلاعات به تنهایی مهم نیستند، بلکه آنچه که باید با این اطلاعات انجام دهید مهم است.
  • دید مشتریان شما باید استنتاج شود. مشتریان تغییر می‌کنند. کسب و کارها تغییر می‌کنند. دید مشتریان شما همراه با آنها باید تغییر کند. این به معنای آن است که دیتای جدیدی ایجاد می‌شود، دیتای قدیمی باید به روز رسانی شود، مدل‌های قدیمی بروزرسانی شوند، مدل‌های جدید ساخته شوند و غیره. 

2- ایجاد پلتفرم بازاریابی چند کاناله

به منظور کشف پلتفرم چند کاناله خود، باید پیاده‌سازی مناسب را در نقاط زیر در نظر بگیرید:

  • مدیریت و سازمان‌دهی کمپین: از جمله قابلیت تقسیم بندی، ایجاد گردش کار و اجرای برنامه در مسیر درست.
  • تجزیه و تحلیل پیشرفته، از جمله تجزیه و تحلیل پیش بینی و بهینه سازی کمپین؛ به عبارت دیگر شامل اجرای تحلیلی کمپین است. 
  • اجرای پیشرفته، از جمله قابلیت های مدیریت محتوا، راه اندازی رویداد، تصمیم گیری در لحظه و مدیریت برای برنامه‌های بازاریابی داخلی و خارجی.
  • ارجاع (attribution) پاسخ؛ از جمله توانایی بهینه‌سازی ترکیب بازاریابی، برنامه ریزی سناریو و تجزیه و تحلیل attribution بازاریابی.
  • دیجیتال مارکتینگ شامل قابلیت‌هایی است که بازاریابی را فراتر از کانال‌های سنتی به کانال‌های جدیدتر شامل وب، ایمیل، موبایل، ویدئو و غیره گسترش می‌دهد. 

با ایجاد یک پلتفرم بازاریابی چند کاناله، قادر خواهید بود کانال‌های سنتی و جدید را ادغام کنید. همچنین می‌توانید ایجاد و اجرای کمپین‌های cross-channel را با استفاده از امکان بازاریابی به منظور ایجاد یک کمپین واحد، بسیار تسهیل کنید که می‌تواند در تمام کانال‌های مختلف تکرار شود. 

3- ایجاد تجربه مشتری به طور ثابت در تمام کانال‌ها

تجربه مشتری یکی از قوی‌ترین تمایزهای رقابتی است و در حالیکه کیفیت تجربه مشتری مهم است، ثبات به همان اندازه مهم است. به این دلیل که مشتریان‌تان، برند شما را به طور کلی تجربه می‌کنند چه در تعاملات آنها به صورت آنلاین با شما، چه در یک فروشگاه، چه از طریق تلفن و یا ترکیبی از این موارد. 

منابعی برای مطالع بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

http://seo155.b88.ir

http://seo1.b88.ir/

http://seokav.b88.ir/

http://seosaz.b88.ir/

http://webmaster1.b88.ir

http://webbaz.b88.ir

http://webmaster7.b88.ir

http://seokavan.b88.ir

http://webdaran.b88.ir

سئو کلاه سفید چیست ؟


انواع سئو

سئو به سه نوع کلاه سفید (white hat SEO) ، کلاه سیاه (Black hat SEO) و کلاه خاکستری (Gray hat SEO) تقسیم می شود که خیلی خلاصه در مورد دو موضوع سئو کلاه سیاه و کلاه خاکستری توضیح میدهیم تا جایگاه سئو کلاه سفید نسبت به آنها روشن شود. اما قبل از این موضوع لازم است توضیح دهیم که سئو کار کلاه سفید، شخصی است که بر اساس توصیه ها و قوانین گوگل کار سئو را انجام می دهد و به همین خاطر هرگز در طول زمان به مشکل برنخواهد خورد و سایت او دچار جریمه گوگل نمی شود، اما در طرف مقابل سئو کار کلاه سیاه فردی است که با استفاده از روش های خلاف و غیرقانونی سعی می کند رتبه سایت خود را بهبود دهد و گوگل با چنین افرادی مبارزه می کند، سئو کار کلاه خاکستری فردی است که نه به طور کامل از سئو سفید و نه به طور کامل از روش های سئو سیاه استفاده می کند، بلکه بین این دو روش قرار دارد و به صورت محتاطانه از روش هایی استفاده می کند که بتواند رتبه سایت خود را بهبود بخشد.

 

تکنیک های سئو سفید

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو شامل یک سری قوانین است که برخی از آنها به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از طرف خود موتورهای جستجو (مخصوصا گوگل) اطلاع رسانی شده است و برخی از آنها نیز در طی تجربیاتی که کاربران و متخصصان در استفاده از این موتورهای جستجو داشته اند کشف و اعلام شده است. اگر گاهی مشاهده می‌کنید که اطلاعات متضادی در مورد سئو توسط متخصصان بیان می‌شود، به این خاطر است که بسیاری از این اطلاعات تجربی اند و گاهی در این تجربیات خطاهایی رخ می‌دهد.
سئو کلاه سیاه قصد دارد با روش‌هایی ابتکاری، از این قوانین سوء استفاده کند و آنها را دور بزند. به طور مثال، چند سال قبل که گوگل اهمیت ویژه‌ای برای تراکم کلمه کلیدی در متن قائل بود و به شاخص های دیگر توجه چندانی نداشت، افرادی که به سئو کلاه سیاه می‌پرداختند، صفحاتی در سایت‌ها قرار دادند که صرفا حاوی یک سری کلمه کلیدی بود و هیچ دانش خاصی را به خواننده منتقل نمی‌کرد. اما نکته مهم این است که سئو کلاه سیاه اگرچه در زمان کمی باعث رشد سریع شما می‌شود، با بهبود الگوریتم های گوگل، به همان سرعت باعث سقوط شما خواهد شد. لذا این روش برای کسب و کارهایی که قصد کار بلند مدت دارند توصیه نمی‌شود. 

سئو کلاه خاکستری چیست؟

افرادی که از روش های سئو کلاه خاکستری استفاده می‌کنند، نه به طور کامل از روش های سئو کلاه سیاه پیروی می‌کنند و نه به طور کامل پیرو مکتب سئو کلاه سفید هستند، بلکه سعی می‌کنند با ایجاد راه‌های میان‌بر، کمی به روند سئو سرعت ببخشند. به طور مثال شما ممکن است برای ساخت بک‌لینک اقدام به ایجاد چند وبلاگ فرعی کنید و مدام از همه مطالب آنها به سایت خودتان لینک دهید، انجام این کار به تعداد بالا باعث می شود که از دید گوگل به عنوان سئوکار کلاه سیاه شناخته شوید، اما انجام این کار به تعداد محدود شما را به عنوان یک سئو کار کلاه خاکستری معرفی می کند.

 

سئو کلاه سفید

 

سئو کلاه سفید به چه معناست؟

و اما سئو کلاه سفید که موضوع اصلی این مطلب است و جزئیات کامل آن را در ادامه توضیح می‌دهیم، از این قرار است که شما اصولا مطلب را برای مخاطب می‌نویسید و در پی آن زمانی که مخاطب، مطلب شما را بپسندد، موتور جستجو نیز شما را شناسایی خواهد کرد چرا که اگر شما در خدمت مخاطبانتان باشید، موتورهای جستجو نیز در خدمت شما خواهند بود. حال در این راستا یک سری اصول و استاندارد نیز به دست آمده است که در ادامه توضیح داده شده اند.

سئو کلاه سفید شامل چه مواردی می شود؟

1- استفاده صحیح از تگ ها و متا تگ ها

در کدنویسی سایت باید تگ h1, h2, h3 , h4 , h5 و تگ h6 را به طور مناسبی با استفاده از کلمات کلیدی هر صفحه و همچنین عناوین مهم موجود در هر صفحه تکمیل کنید. البته اگر کدنویس هم نباشید و سایت شما با استفاده از وردپرس ساخته شده باشد، خود وردپرس این کار را برای شما انجام می‌دهد. غیر از تگ هایی که ذکر شد، متا تگ توضیحات (Meta description tag) و تگ Alt که مربوط به توضیحات تصاویر است نیز وجود دارند که باید به طور صحیح و استاندارد تکمیل شوند. از تگ عنوان (Title tag) هم غافل نشوید که سایت شما را به موتورهای جستجو معرفی می‌کند.

سعی کنید تا جایی که ممکن است متا تگ توضیحات را طوری بنویسید که علاوه بر توصیف محتوای آن صفحه، کاربر را ترغیب کند که وارد آن صفحه بشود چرا که اگر آن صفحه از سایت شما در سرچ موتورهای جستجو جایگاهی کسب کند، در ادامه عنوان صفحه (که همان تگ Title است) ، متن موجود در متا تگ توضیحات هم نمایش داده می‌شود.

2- تولید محتوای باکیفیت و استاندارد

شاید بتوان گفت مهم ترین مورد در سئو کلاه سفید، محتوای با کیفیت است. نکات بسیار زیادی در مورد یک محتوای استاندارد وجود دارد. در گذشته گفته می‌شد که مطالب هر صفحه باید کوتاه باشد تا خواننده از مطالعه آن خسته نشود اما در این سال ها به نظر میرسد صفحاتی که دارای متنی حاوی بیش از 1000 کلمه هستند، راحت در موتورهای جستجو جایگاه به دست می‌آورند. البته همه نکاتی که ما در سئو کلاه سفید بیان می‌کنیم با این پیش فرض است که شما قبل از هر چیز به مفید بودن محتوا برای کاربرانتان توجه می‌کنید، چرا که اگر همه این نکات بیان شده را رعایت کنید اما کاربران، شما را نپسندند موتورهای جستجو نیز شما را نخواهند پسندید.

بعد از تعدادی پاراگراف از یک تصویر زیبا ، جذاب و با کیفیت استفاده کنید تا چشم کاربران از مشاهده حجم زیاد و یکنواخت متن ها خسته نشود و مدت بیشتری را به مطالعه سایت شما بپردازند. این مسئله کمک می کند تا شاخصی با عنوان Time on site که به طور مستقیم در سئو سایت شما موثر است، بهبود یابد. ضمنا در همین راستا توجه داشته باشید که تعداد خطوط هر پاراگراف را نیز بیش از حد افزایش ندهید و بعد از هر چند خط از مطلبتان، یک تیتر جدید استفاده کنید. چگالی و تراکم کلمه کلیدی در متن نیز مهم است که در این مورد نیز اگر سایت وردپرسی داشته باشید می توانید از پلاگین یوست کمک بگیرید. در مقاله "چگونه کاربران را بر روی سایت نگه داریم؟" جزئیات دقیق تری در مورد Time on site و چند شاخص دیگر بخوانید.

سعی کنید در هر صفحه ای که می‌توانید، از ویدئو استفاده کنید چرا که از دو جهت به سئو شما کمک می‌کند. جهت اول اینکه مشاهده ویدئو توسط کاربران باعث می‌شود Time on site افزایش پیدا کند و جهت دوم اینکه گفته می‌شود جدا از اینکه ویدئو دیده می‌شود یا خیر، همین که یک ویدئو در سایت خود قرار داده اید، از نظر موتورهای جستجو ارزشمند است و نشان می‌دهد که شما برای غنی سازی مطالب سایت خود تلاش کرده‌اید. از آن جهت که تولید ویدئو معمولا کار بسیار پرهزینه ای است، پیشنهادی برای صرفه جویی در این هزینه ها برای شما داریم. ارزان ترین راه برای داشتن چند ویدئو در سایت این است که اقدام به دانلود ویدئوهای مرتبط از سایت یوتیوب کنید و بر روی آنها زیرنویس و آدرس سایت خود را ثبت و منتشر کنید. توجه کنید که ویدئو ها را به صورت پخش آنلاین و غیر قابل دانلود در سایتتان قرار دهید، چرا که اگر آن را صرفا در قالب فایل قابل دانلود منتشر کنید، کاربر بعد از دانلود آن از سایت شما خارج می‌شود و کمک آنچنانی به سئو سایت شما نخواهد کرد.

از قرار دادن فایل های قابل دانلود در مطالب هم غافل نشوید. در این مورد هم روشی به شما توصیه می‌کنیم که هم زمان کمی از شما می‌گیرد و هم کارایی نسبتا خوبی دارد. توصیه می‌شود همان مطلبی که در قالب یک مقاله نگاشته اید را در دو فایل Word و PDF ذخیره کنید بعد آنها را با نام عنوان همان مطلب به علاوه عبارت Docx و PDF برای دانلود قرار دهید. در بسیاری از سرچ ها، کاربران به دنبال فایل های ورد و پی دی اف می‌گردند و از آن جهت که ما این فایل ها را برای دانلود قرار داده ایم، شانس خوبی برای بازدید از سایت ما در این سرچ ها وجود دارد.

در صفحات سایت خود از لینک دهی داخلی و خارجی استفاده کنید. لینک دهی داخلی به این معنی است که شما از یک صفحه از سایت به صفحه دیگری از سایت خودتان لینک دهید و از خواننده دعوت کنید آن صفحه را نیز مطالعه کند. این نوع لینک دهی باعث می‌شود هر کاربر، تعداد صفحات بیشتری از سایت شما را مشاهده کند که این اتفاق به طور مستقیم در محبوبیت شما در بین موتورهای جستجو تاثیر دارد. لینک دهی خارجی همانطور که از اسم آن مشخص است، به این معنی است که از سایت خود به سایت دیگری لینک دهید که این کار باعث می‌شود ربات های خزنده مربوط به موتورهای جستجو، راحت تر بتوانند موضوع و محتوای صفحات سایت شما را بشناسند و اعتبار آن اعتماد کنند. سایت وب سئو که در قسمت قبل معرفی شد، در بررسی لینک‌های داخلی (internal link) و لینک‌های خارجی (external link) نیز به شما کمک خواهد کرد و لینک های معیوب (Broken link) را معرفی می‌نماید تا اصلاح کنید. در مقاله "چگونه یک وبلاگ نویس حرفه ای شویم؟" اطلاعات بیشتری در مورد تولید محتوای حرفه ای بخوانید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

تولید محتوای سئو شده

 

3- بک لینک های طبیعی

بک لینک (Backlink) زمانی ایجاد می‌شود که سایت دیگری لینک شما را در یکی از صفحات خود قرار دهد و در واقع کاربران خود را به سایت شما ارجاع می‌دهد. سایت هایی که از روش های کلاه سفید استفاده می کنند، همواره بک لینک های طبیعی دارند، تصور اشتباهی که نزد بسیاری از وبمسترها وجود دارد این است که بک لینک ها باید به صورت طبیعی توسط خود ما ایجاد شوند، بلکه مسئله این است که کاربران به صورت طبیعی باید به سایت شما بک لینک دهند و زمانی این اتفاق می افتد که سایت شما کیفیت بالایی از نظر طراحی و محتوا داشته باشد. باید در این مورد صبور و پرتلاش باشید و به طرف خرید بک لینک حرکت نکنید، مگر اینکه قصد داشته باشید از روش های سئو کلاه سیاه استفاده کنید. یکی از سایت هایی که تعداد بک لینک های سایت شما را نمایش می‌دهد سایت الکسا است.

4- به اشتراک گذاشتن مطالب

مطالب سایت خود را در هر جایی که دستتان می‌رسد به اشتراک بگذارید اما به این پنج شبکه اجتماعی توجه ویژه ای داشته باشید : گوگل پلاس ، یوتیوب ، فیس بوک ، توییتر و همچنین لینکدین . گفته می‌شود که این شبکه های اجتماعی از اعتبار ویژه ای نزد گوگل برخوردار هستند. به این نکته توجه داشته باشید که یوتیوب ، فیس‌بوک و توییتر در ایران فیلتر هستند و به همین دلیل معمولا سایت ها و شرکت ها به تولید محتوای تخصصی برای آنها اقدام نمی‌کنند، لذا اصراری وجود ندارد که به دنبال جذب مخاطب در این شبکه های اجتماعی باشید، صرفا کافی است که مطالب خود را در آن به اشتراک بگذارید تا به سئو خود کمک کرده باشید. در کنار این موارد به آپارات، تلگرام و سایر امکانات موجود نیز توجه کنید، درست است که ارزش ویژه‌ای در نگاه گوگل ندارند اما کاربران ایرانی بسیار زیادی در آنها در حال گشت و گذار اند که ورود آنها به سایت شما باعث افزایش ترافیک و بهبود سئو خواهد شد.

5- سرعت سایت

کاربران بیشتر از چند ثانیه برای باز شدن سایت شما صبر نخواهند کرد چرا که اطلاعاتی که آنها نیاز دارند معمولا در سایت های دیگر هم پیدا می‌شود. پس تا جایی که توان دارید بر سرعت سایت خود بیفزایید. به نظر می‌رسد بهترین راه آنالیز سرعت سایت ، استفاده از ابزار تست سرعت خود گوگل با نام google page speed insights است که البته متاسفانه این ابزار هم به دلیل نامعلومی فیلتر است. به هر حال ابزار معروف GTmetrix که با آدرس اینترنتی gtmetrix.com قابل دسترس است،

6- دیتاهای ساختار یافته (structured data)

داستان از این قرار است که شما با استفاده از انواع اسکیما (schema) که توسط خود موتورهای جستجو در سایت schema.org به طور کامل معرفی شده اند، محتوای سایت خود را کاملا دقیق به آنها معرفی کنید تا درک صحیحی از سایت شما و مطالب آن داشته باشند. البته در صورتی که شما این کار را نکنید هم این ادراک حاصل می‌شود اما یقینا کیفیت آن متفاوت خواهد بود و طبیعتا در جایگاه شما در سرچ موتورهای جستجو نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت. 

 

 

سئو سفید چیست

 

جمع بندی : سئو سفید چیست؟

در نظر داشته باشید که به صورت خلاصه، هر کاری که با دید طولانی مدت و بر اساس بهبود تجربه کاربری اتفاق بیفتد، می تواند به سئو سفید سایت کمک کند، به عنوان مثال وقتی که شما محتوای سایت را برای کاربران سایت می نویسید و محتوای مفید و کاربردی تولید می کنید، از روش های سئو سفید استفاده می کنید. اما اگر محتوای سایت را با این هدف تولید می کنید که صرفا برای روباتهای موتورهای جستجو جذاب باشد و اهمیتی به کاربر نمی دهید و مثلا از تکرار بی مورد کلمات کلیدی و... استفاده می کنید، از سئو سیاه استفاده کرده اید. 

منابعی برای مطالع بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت