مجله تکنولوژِی در صنعت

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی در صنعت

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

طراحی جدید یوتیوب و تاثیرات آن


تا زمانی که یوتیوب طراحی جدید خود را روانه بازار نکرده است، میتوانید تا 50% اشتراک خالص داشته باشید. یوتیوب طراحی جدید خود را که شامل صفحه اصلی و طراحی متفاوتی از کانال خود است را، به نمایش گذاشت.

یوتیوبمردم به طور کلی تغییرات را دوست ندارند.اما بعد از این طراحی جدید یوتیوب، در طول چند ماه کاربران به سمت استفاده از آن سرازیر شدند .یوتیوب بعد از منتشر کردن برخی آمار ها، نشان داد که این تغییرات برای بینندگان نه تنها زیبا به نظر میرسد، بلکه تاثیر گذار نیز بوده است. www.ParsCms.com

تیم یوتیوب اعلام کرد: از آنجا که طرح جدید در دسامبر راه اندازی شد، و مدت زیادی از افتتاح آن نگذشته است، بازدید روزانه از آن در حدود 60 % و اشتراک روزانه آن 50% است. چند روز پیش نیز اعلام شد،  طراحی کانال جدید آن برای همه فعال شده است.اگر شما تا به حال کانال خود را به روز نکرده اید، یوتیوب این کار را برای شما انجام داده است. اگر شما امروز به آن سر زدید و چیزهای متفاوتی را به نسبت گذشته درآن مشاهده کردید، از دیدن آن شگفت زده نشوید. شما باید یک سری تنظیمات کوچک را انجام دهید. در حال حاضر یوتیوب دارای چهار کانال برای انتخاب می باشد. ما برای شما یک راهنما را برای تنظیم شبکه جدید یوتیوب قرار داده ایم.

تیم یوتیوب همچنین به برخی از ویژگی های طراحی کانال های جدید که در ماه دسامبر به روز شده اند، اشاره می کند.

A. Tab های اضافه شده که به کاربران اجازه می دهد تا صفحه نمایش را واضح تر ببینند.

B. علاقه مندی ها و تنظیمات کانال، بیشتر در دسترس قرار گرفته اند.

C. شما هم اکنون می توانید کانال خود در یوتیوب، به صفحه شخصیتان و یا Google+ لینک دهید.

آیا شما تا حالا شبکه یوتیوب خود را تنظیم کرده اید؟ آیا شما متوجه افزایش بازدید از کانال و مشترکان طرح جدید یوتیوب شده اید؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد